Saradnja sa kompanijom Total započela je početkom 2016. godine na full service projektu koji se sastojao nekoliko ATL, BTL, PR i digital aktivnosti u cilju povećanja upoznatosti sa brendovima TOTAL i ELF. ATL marketing je obuhvatao oglašavanje putem bilborda, specijalizovanih časopisa i putem web banera. BTL kampanja sa ciljem uspostavljanja direktne komunikacije sa krajnjim korisnicima je obuhvatala nagradno takmičenje u simuliranoj vožnji bolida Formule 1 pomoću VR naočara, kao i gerila kampanju sa maskotom kompanije, Total robotom, koji predstavlja motor automobila u ljudskom obliku. Digitalna komponenta marketinške kampanje u 2016. godini obuhvatila je rad na kreiranju korisnog i relevantnog tekstualnog i video sadržaja za veb-sajt kompanije i Youtube kanal.

 

Total je jedan od vodećih svetskih proizvođača motornih ulja, sa aktivnostima u više od 150 zemalja. 96000 zaposlenih širom sveta svojom posvećenošću i iskustvom doprinose svakoj grani industrije bilo da je to proizvodnja ulja i prirodnog gasa, istraživanje novih energija, trgovina ili marketing. Više o kompaniji Total saznajte na www.total-serbia.rs