Svi mi koji se na bilo koji način bavimo marketingom znamo koliko je online prisustvo danas važno. Međutim, dok veliki brendovi brigu o tome prepuštaju marketinškim agencijama, lokalni biznisi se za svoju promociju mahom moraju postarati sami.
Kada se pojavio u app prodavnicama, Instagram je bio mala društvena mreža namenjena ljubiteljima fotografije koji uz pomoć mobilnog telefona i prepoznatljivih filtera mogu da kreiraju odlične snimke.
Da li će ovo biti poslednje leto tokom kog ćemo sa svojim pratiocima na Facebooku i Instagramu moći da podelimo kako smo se proveli na odmoru?
Koncept društvenih mreža je takav da su naši profili – naši lični mediji.
Za razliku od drugih social media kanala kojima je cilj mahom da nas zabave, LinkedIn vremenu koje provodimo na internetu daje dodatnu vrednost.
Iako postoji od septembra 2016, u Kini, a globalno od septembra 2017, može se reći da je TikTok svoju popularnost kakvu danas poznajemo stekao početkom 2020, odnosno, u trenutku kada zatvaramo vrata svojih domova i bivamo primorani da zaboravimo na društveni život koji smo do tada vodili.
Kako su pokazala prošlogodišnja istraživanja, marketing je jedna od top 3 profesije kojoj se najmanje veruje.