Koliko puta vam se desilo da napravite plan za koji ste bili ubeđeni da će uspeti, a onda su počele da se dešavaju situacije koje su vas, jedna po jedna, samo udaljavale od cilja?
Krajem 19. i početkom 20. veka kompanije su poslovale na svaki, samo ne na odgovoran način.
Godine rada u lifestyle medijima navele su me da na trendove gledam podozrivo – prateći dešavanja u ovoj oblasti na domaćoj i regionalnoj sceni primetila sam da je ono što privlači pažnju i o čemu se govori mahom bizarno.
Data driven marketing, kao što sama reč kaže, jeste marketing zasnovan na podacima. Prosto, jednostavno, tačno.
Umetnost u eri veštačke inteligencije – noćna mora ili prilika za napredak?
Ukoliko bismo stavili u fokus tržište sa aspekta marketing aktivnosti, uočili bismo sve izraženiju tranziciju sa ATL na BTL aktivnosti. Promene u strukturi, navikama i očekivanjima potrošača dovele su do ovog trenda.
Iako imamo još vremena do 2023. godine, verujem da već sada možemo da naslutimo u kom pravcu će se event industrija razvijati u mesecima koji su pred nama.