Iako romantično verujemo da “nova godina – novi mi” počinje 1. januara, istina je da se osnova za narednu postavlja u tekućoj godini.
Kada radite u digitalu, prirodno je da želite da testirate sve što se pojavi na tržištu, bez obzira na to da li govorimo o alatima koji olakšavaju rad ili društvenim mrežama.
Ako ste mislili da je veštačka inteligencija zaobišla vašu oblast rada, grdno ste se prevarili. Doduše, možda i jeste bezbedni – zasad.
Koliko puta vam se desilo da napravite plan za koji ste bili ubeđeni da će uspeti, a onda su počele da se dešavaju situacije koje su vas, jedna po jedna, samo udaljavale od cilja?
Godine rada u lifestyle medijima navele su me da na trendove gledam podozrivo – prateći dešavanja u ovoj oblasti na domaćoj i regionalnoj sceni primetila sam da je ono što privlači pažnju i o čemu se govori mahom bizarno.
Data driven marketing, kao što sama reč kaže, jeste marketing zasnovan na podacima. Prosto, jednostavno, tačno.
Umetnost u eri veštačke inteligencije – noćna mora ili prilika za napredak?
Kada se pojavio u app prodavnicama, Instagram je bio mala društvena mreža namenjena ljubiteljima fotografije koji uz pomoć mobilnog telefona i prepoznatljivih filtera mogu da kreiraju odlične snimke.