MOTOO i Smartpoint su počeli saradnju u novembru 2015. organizacijom događaja i uslugama produkcije, a sredinom aprila 2016. godine se započinje planiranje i razvijanje strategije komunikacije sa fokusom na društvene medije. Započinje se komunikacija na Facebook-u, nastavljaju aktivnosti iz prethodne godine i proširuje saradnja u vidu konsultantskih usluga u internoj komunikaciji.

 

MOTOO Auto Servis je mreža nezavisnih auto servisa u Srbiji koja funkcioniše po nemačkom franšiznom konceptu. Ovaj servisni koncept nastao je 2005. godine u Nemačkoj, od kada se konstantno unapređuje i širi i danas objedinjuje više od 190 servisa i 60 manjih kompanija koje mogu da servisiraju gotovo sve marke vozila. Od sredine 2014.godine do danas ovoj mreži u Srbiji su se priključila 34 profesionalna servisa i auto centra koji ispunjavaju tehničke i organizacione standarde, a koji su garant vozačima da su u njihova vozila ugrađeni kvalitetni rezervni delovi renomiranih svetskih proizvođača. Istovremeno ovi auto servisi su u prilici da koriste znanja i iskustva nemačkog tržišta što im daje mogućnost stalnog unapređenja kvaliteta poslovanja. Više o kompaniji saznajte ovde: www.motoo.rs